Skola

Hellu, :)
Sitter i skolan nu och har Engelska... Har precis haft matte där vi spelade lite spel. Och jag och Malin hade nog den bästa taktiken :) Haha, man fick ha runt 6 stycken brickor men tillslut hade vi hela nävarna fulla.

Imorse ångrade jag verkligen att jag inte låg kvar och sov i min säng. Kom till skolan och hade syslöjd första lektionen och det första hon sa var. "Ja, jag kollade på din tröja och det var ingen vacker syn".

Nu måste jag skriva vidare på Engelskan, skriver när jag kommer hem. Hejhej

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, aa ni fuskade fett mycket, men det bästa är ju att ni förlorade ändå, haha =)

2008-11-21 @ 18:42:19
Postat av: Anni

Haha! Men det roligaste var ju att ni inte märkte något, ni var helt inne i era poäng. :P Haha<3

2008-11-21 @ 19:00:27
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0