18/10

Roligt igår. Var hos Malin med My (och malin) och sjöng Singstar och spelade Eye Toy. Haha, jobbigt vare allt ;) Och sedan kollade vi två filmer, bland annat Into the blue, riktigt bra film :) Speciellt slutet.

Idag började jag med att gå upp tidigt eftersom jag skulle provspela för Halmia. Eller dem hade en sån dag där dem hade bjudit en jätte många för att testa. Och jag var helt säker på att vi skulle träna lite och sedan spela med koner som mål, och inte speciellt seriöst. Men när jag kom dit så skulle vi ha matchställ och blev indelade i 2 lag och spelade riktigt mot varandra. Och jag spelade så dåligt, riktigt urkasst. I början klarade jag verkligen ingenting, kunde inte ta emot bollen, eller passa eller något. Men efter ett tag släppte det lite och jag gjorde i alle fall någon bra pass :P Men nu har jag riktigt ont i min höft, för någon gång under match råkade jag sätta ena foten och ena knäet i marken och då knuffade någon mig bakifrån så det kändes som allt i höften typ sträcktes fram i benet. Låter helt konstigt!

När jag hade duschat och sånt åkte jag hem och sedan skulle vi in till stan. Och Malin följde med. :) Vi åkte in dit och det första jag och Malin hittade var en grå, tunn stickad tröja, och både köpte varsin. Sedan hittade Malin en jätte fin tröja på BikBok och efter det var vi nöjda. Mamma och dem skulle handla så vi gick och kollade på Skopunkten. Men som vanligt hittade jag inga skor. Alltså jag vet precis vilka jag vill ha, men hittar inga någonstanns. Så jag får väl leta vidare :)

Ikväll ska jag nog bara slappa och kolla på film, kanske A walk to remember? jag älskar den ;P

                                                                                                                                        /anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0