21/10- 3 dagar kvar

Hallå. Eftersom det är tisdag hade vi bara helklass idag. Började med matte där vi hade diagnos, och sen idrott. Men var inte med eftersom jag fortfarande har lite ont i min höft. Dem gjorde Bip testet. Det är att varje gång det piper ska man hunnit över till andra sidan salen och så är det olika nivåer och sånt :)
Sen hade vi Engelska och jobbade med släktord. Efter det var det lunch och sen SO, fortsatte med Andra världskrige och kollade på en film. Och sist vare Spanska.

Fick tillbaka Idrottsprovet, och fick MVG ;D Det trodde jag verkligen inte!

Har precis varit ute med hundarna och käkat och ska nu plugga på Spanskan, eftersom vi har prov imorgon :( Fast pluggade lite igår också så kan en del. Sedan har jag ringt till moppegrejen så ska skriva provet på lördag. Kollade på det igår och verkar jätte svårt, men dem som jag har pratat med har sagt att det var lätt. Får plugga lite mer ikväll på det :)
Ska ut och gå med Malin sen :)

Kommer några bilder ifrån idag

 
        
                                                                                                                                        /anni

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis Anni :D <3

2008-10-21 @ 18:12:35
Postat av: Anonym

Tack Lina, =D blev jätte förvånad :P<3

2008-10-21 @ 20:01:29
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0