22/10- 2 dagar kvar

Fy fan säger jag bara, fick skolkatalogen idag och fotona. Och jag hatar verkligen den fotografen att han just tog den bilden i skolkatalogen. Det hemska är att jag ser ännu värre ut i skolkatalogen för då är mina ögonlock helt vita och konstiga. Just nu har jag bara lust att slänga katalogen och alla foton.

Annars har väl dagen varit okej. Hade Spanska prov och det gick väl inte överdrivet bra. Sen har vi haft musik, svenska, so, mentorssamling m.m. Idag ska här pluggas på tyskan eftersom vi har provet imorgon som kommer att vara helt omöjligt som vanligt. Jag blir glad om jag har 2 meningar som är rättstavade. 

  

                                                                                                                              /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0