24/10- LOOOOOV!

LOVLOVLOVLOV! :D
men vilket skitväder, blåser och regnar massor :( Men det blir nog bättre...
På lovet vet jag inte direkt vad jag ska göra, förutom tisdag-onsdag är det läger med Hallandslaget på Sannarp. Sedan 1 november (nästa lördag) fyller jag 15 :) Och därför ska jag göra moppeprovet imorgon, usch börjar bli riktigt nervös nu eftersom jag inte tror att jag klarar det. Verkar ju vara jätte svårt och det är massor att plugga på :( Men det fixar sig nog, annars är det ju bara att skriva om det :)

Idag har vi först syslöjd, och det gick väl ingen vidare. Råkade sy på tröjan så det blev ett veck eller något så fick sprätta upp och sy om. Men då hade jag gjort samma sak igen så fick sprätta upp det med. Efter slöjden hade vi Idrott, där 2 i klassen höll i lektionen, det var kul. Efter det var det lunch och sedan matte och sist Engelska där vi hade prov. Och det kändes faktiskt rätt bra :)

Och på lovet ska jag försöka fixa en ny design med lite pumpor och sånt kanske :) Får se om jag kommer på något att göra, satt igår rätt länge men kom verkligen inte på något. Men det ska jag allt försöka fixa =)
Ikväll ska jag nog ta det lugnt och plugga till moppeprovet och så skulle jag kanske laga mat, men fick bara med mig receptet där det stod hur jag skulle göra. Glömde där det stod hur mycket man skulle ha med. Men jag får väl improvisera lite och se vad det blir av det :)


                                                                                                                                    /anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0