5/10

Hemma nu efter en låååång helg, och inte en enda sovmorgon, utan istället en del stress.

Jag har varit och spelar fotboll som sagt i Kungsbacka och gick upp på lördag morgon vid 07.15 och åkte till Getinge vid 08.15 eftersom jag skulle åka med Isabelle. När vi kom fram till Kungsbacka hann vi knappt ställa in väskorna innan det var träningsdag. Vädret var okej men gick väl ingen vidare. Efter träningen var det mat och sedan tror jag att vi pumpade upp luftmadrasserna och fixade i ordning. Men min sån elektriska pump började att ryka så var rädd att den skulle explodera eller något, men lånade någon annans. Sedan var det snabbt iväg till matchen där vi hann värma upp i runt 5 minuter. Vi mötte varandra, eller dem hade delat in vårt lag i 2. :) Vi förlorade den matchen och det gick väl sådär för mig.
Sedan hann vi knappt att duscha eftersom vi snabbt skulle åka till Göteborg och kolla Kopparberg/Göteborg- Hammarby. Vi åkte dit i en jätte stor buss med 2 våningar och det tog väl runt 20 minuter. När vi var framme satte vi oss och började kolla på matchen, och jag har nog aldrig frysit så någon gång innan i mitt liv. Även fast jag hade vantar, halsduk, tjocktröja, jacka, jeans, ja så frös jag hur mycket som helst. Men Kopparberg/Göteborg vann i alle fall :)
Sedan åkte vi hem och sov, skönt.

Nästa dag så ööösss regnade det verkligen, så träningen på morgonen blev inställd. Istället snackade vi lite och kickade inne. Men det slutade att regna senare så matchen som vi skulle spela spelade vi i alle fall. Fast det var väldigt svårt eftersom på ena sidan av planen var det så mycket vatten så bollen bara stannade. Och vad tror ni inte det första jag gör på matchen? Jo, glider rakt ner i vattnet så hela ryggen och byxorna blir blöta. Och jag som frös innan detta var sedan iskall. Vi förlorade tyvärr matchen, men spelade bra.
Sedan var det dusch och hem !!!

Var hemma lite innan sex och stack till Malin då och är hemma nu. Ikväll ska jag förmodligen lägga mig och kolla på Andra Avenyn. Imorgon är det skola, och även en tidig morgon :(


                                                                                                         /anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0