10/4- rubrik jaaaaa

Okej, en sak har jag lärt mig idag, man ska inte lyssna på sitt horoskop. Läste i en tidning i morse där det stod att mitt turnummer var 3. Så på matchen satte jag på mig 3:an och tänkte ge den ett försök. Och det såg vi ju hur det gick, för det var säkert på grund av den det gick så kasst. Tänkte hela tiden att jag aldrig mer skulle röra en boll i mitt liv. Ja, så dåligt gick det. Eller ja, kändes det, i knäna. Även hade jag i morse "bara" (haha) ätit 3 portioner flingor. Men hallå, det är ju 75 % fullkorn? jag borde ju vara mätt typ halva dan då. Men icke. Men ni anar inte vad goda dem flingorna är, hade lätt kunnat äta hela paketet, haha. Redan i bilen till matchen kurrade magen så nån energi hade jag inte alls under matchen....

När jag kom hem från Spanien i onsdags stack jag dirket och mötte Malin och tränade. Det gick kasst. Men efter träningen följde Malin med mig hem och sov här. Nästa dag gick vi sedan en lång runda och gjorde även lite scones och sånt mys sen, hon är bra. På kvällen var jag bjuden hem till Malin.J och där kollade vi lite halvt på den första pirates of the caribbean. Och ja, jag har faktiskt inte sett en enda av dem.. Haha. Men kvällen var med än lyckade och vi hade riktigt kul =D

  
grattis i efterskott min pärla! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Anni, du var INTE kass. Blir sur på dej när du säger så :(

:P

2009-04-10 @ 22:08:07
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv på sv: Haha, då är vi definitivt två om den saken! Men nästa match´, då jävlar ;D <3

2009-04-10 @ 22:57:15
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0