13/4- sista dagen på lovet

jajemen, det stämmer tyvärr, tillbaka till skolan efter 13 dagar för mig. Och det ska inte bli det minsta skönt, har massor framför mig som väntar. Tyska prov, svenska inlämning m.m.

Men i alle fall. Gick upp i morse rätt tidigt, runt halv nio tiden och började byta om till träningen. Stack sedan och mötte upp de 2 Malinarna och vi cyklade till träningen. Knäna kändes väl sådär idag också.. Men jag fick i alle fall en dvd av Susanne så nu har jag tränat för fullt här hemma, haha. Men jag ska inte klaga, vet dem som hare 1000 gånger värre.

Idag ska jag bara slappa och ta det lugnt. Ligga ute och sola och käka jordgubbar. Mums! Hörs kanske senare hörrni! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0