14/4- plugggg

Hallelålija. Första dagen i skolan idag då, det var väl helt okej. När jag kom hem satte jag mig i sängen direkt och började plugga. Har däremot haft riktigt huvudvärk hela dagen nästan så det har väl gått si sådär. Men har i alle fall fått klart hemkunskaps arbetet strax.

Har fått hem en del kläder på senaste tiden som jag beställt på internet. Däremot var jeansjacka för stor, men ska skicka tillbaka den och ta den i en mindre storlek :) Och sedan hade jag beställt ett par öronhängen från H&M som skulle vara jätte gröna. Så fick jag hem dem och dem var vita, haha. ajaaaaa, nog tjatat. Nu ska jag äta något och sedan plugga mer :)


kass kvalité men men, en av tröjorna.


Kommentarer
Postat av: Leia

Jobbigt med huvudvärk. :S

Kram

2009-04-14 @ 20:39:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Bea

Bra blogg du har :D

2009-04-14 @ 23:27:38
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0