19/3- träningsvärk

tjeeena bloggen.

Spelade ju match igår, och jag tyckte resultatet inte alls var rättvist. Vi mötte ju som sagt Snöstorp på Sannarp och började matchen riktigt bra! Men tyvärr fick dem in ett mål och i slutminuterna så fick dem in ett till. Men vi spelade i i alle fall riktigt bra och på torsdag är det första hemmamatchen i serien, längtar. :) Älskar nu när fotbollen dragit igång på gräs och det börjar bli riktigt varmt också, =)

Efter matchen käkade jag och drog sedan hem till Malin, det var sedan tänkt att åka till stranden men blev lite andra planer och någon timme senare hamnade vi hemma hos mig. Kollade på en rikigt bra film och sedan somnade båda som stockar och vaknade väl vid 2 tiden.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, synd att det inte är finare väder ute, men om en stund börjar i alle fall reprisen av robinson som jag ska kolla på, hörs senare mates :)

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 12:42:20
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0