19/4- filip och fredrik

Kom på i reklampausen innan att "söndagsparty med filip och fredrik" har säsongspremiär. Det kan man ju inte missa. Så sitter nu och kollar på det. Haha, riktigt bra! :) Hade sett den där Van Veteeren filmen kom jag på när dem visade bilderna i början, hahaha.

Imorgon blir det att gå upp tidigt :( Men snart är det sommarlov =D=D Måste hitta en skolavslutningsklänning, något som jag är riktigt bra på att skjuta upp till sista stund. Men vill inte köpa någon i Halmstad, då förmodligen halva skolan kommer ha det då. Men det fixar sig, det brukar det göra! Nu ska jag fortsätta kolla på programet, sov gott


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Asså jag skojar inte Anni, det var en jävla katastrof! Jag kan säga att 20 räcker inte :P Så jävla pinsamt var det..

2009-04-19 @ 22:11:57
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

så sjukt roliga;D

2009-04-20 @ 18:50:51
URL: http://femsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0