21/3 otursdag

Ja ni, det kan man säga. När jag var på väg till bussen kom jag på att jag hade glömt idrottskläderna hemma, så jag tänkte att om jag springer hem och tar dem så kanske jag hinner. Men när jag kom hem kom jag istället på den smarta planen att jag skulle ta moppen! Så efter ungefär 15 minuter senare efter allt krångel med nycklar, mobiler, hjälmar, väskor, kickande så satt jag på moppen. Allt gick fint men när jag skulle bromsa in en gång stannade moppen. Så det var bara att hoppa av den och börja kicka igen. Tog väl nån minut innan den startade och jag fortsatte och resten gick väl bra.

Skolan var bara bra och det gick även bra att köra hem, och jag låste i garaget efter moppen. Kom sedan på att hjälmen låg utanför garaget och fick låsa upp, jag råkade nog slänga upp dörren lite väl hårt så när jag sedan skulle stänga den gick det inte. Så jag försökte ta tag i min nyckel också som satt i garagedörren för att kunna komma in i huset. Men nahepp, detta gick inte. Så jag stog väl där i ungefär 10 minuter och försökte innan jag kom på att Adam var hemma... Men men, jag lever!

Idag händer inte så mycket. Är rätt fint väder ute så har lust att hitta på något utomhus, frågan är bara vad. Men får väl dra mig från datorn nu. Hejhej! =)



if you and i are a story
that never gets told
if what you are is a daydream
i'll never get to hold, at least you'll know


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötis, ville bara önska dig en underbar dag! :)



Kram

/Linnéa

2009-04-21 @ 17:13:55
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mkt :) Gör du då? :D

2009-04-21 @ 17:33:03
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Okej, gör det du! :D Jag gör inget :P

2009-04-21 @ 18:23:20
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anna(=

Vilken fin bild Anni=) Vem har tagit den? <3

2009-04-21 @ 20:38:23
Postat av: Anni

Sv: Åh, tackar Anna =D Faktiskt är det mästerfotografen Anni som varit i farten!! ;D<3

2009-04-21 @ 20:45:16
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0