22/4- hoome

Tjaaa!

Tänkte börja inlägget med att säga att Liverpool verkligen var grymma igår. Däremot gjorde Arsenal mål på sina chanser, och som min bror sa, samtidigt som matchen förtjänade en vinnare förtjänade den heller ingen förlorare. Men självklart sved det lite extra att dem var så jäkla bra och spelade lika... Men var nog en av dem bästa matcherna jag sett i alle fall! Så är glad att jag valde den framför Desperate Housewives ;D

Jahopp, vad har jag gjort denna dag då.. Kom hem från skolan och tog hundarna på en runda och började sedan med mina knäövningar och det har väl aldrig direkt gjort ont förr när jag gjort dem. Men idag gjorde det riktigt ont så jag kunde ju bara tänka mig hur det skulle kännas på träningen. Men icke sa nicke, träningen gick finemang och hade inte mycket ont av knäna. Så är verkligen laddad inför matchen imorgon kan man säg =D Har nog snackat om den i nån vecka nu! :)) Men träningen var i varje fall riktigt rolig.

Idag är jag på riktigt bra humör, har världens bästa vänner och allt flyter på bra nu. Det gillar vi :) Klockan börjar nu närma sig 22.00 och tror faktiskt att jag för en gång skull ska lägga mig tidigt så tror nog jag ska släcka datorn och lägga mig. Men ni får sova så gott så ses vi imorgon :D)


Kommentarer
Postat av: J

vackert!

2009-04-23 @ 11:03:38
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: J

vackert!

2009-04-23 @ 11:03:49
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0