23/4- snart maj :O

Hejsan mina läsare.

Idag har jag bara varit i skolan och kom sedan hem och lagade lite mat. Har tänkt lite, och samtidigt som jag tycker att det ska bli så himla skönt att komma i en ny klass och lära känna nya människor så knyts (kan man säga så? haha) det ändå lite i magen när jag vet att jag kommer skiljas från den. Kommer nog sakna rätt många i den nu när jag tänker efter. Visst är det extremt jobbig ibland då alla är rätt pratglada och så men samtidigt så har jag nu på senaste tiden börjat tänka att nu är det liksom bara ungefär 1,5 månader kvar i klass 94. Helt sjukt. Känns som vi började precis ju. Nej vad djupt det blev här då, haha.

Men i alle fall... Skolan var bra och ikväll är det match =D Woooho. Snacka om att jag längtat efter denna dag. Och hoppas att knäna håller och att det ska gå bra ikväll. Har laddat upp med kyckling (inte kyckling baguette, haha xd) så nu är jag mätt och glad och ska dra mig till tranevall om en halvtimme. Kom gärna och kolla, matchen börjar 18.45 vid tranevall. Hejsvejs

jason mraz är bääeest :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Kycklingbaguetten.. jag flabbar bara jag tänker på det xD <3

2009-04-23 @ 21:10:54
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Samma Anni, du var grym! <3

2009-04-23 @ 22:14:04
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Samma Anni, du var grym! <3

2009-04-23 @ 22:14:44
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0