23/4- trött

Shaaaaaa

Spelade ju match idag mot Hylte. Första halvlek spelade vi riktigt bra. Kändes även bra för mig för en gång skull. När domaren blåste av i halvlek var resultatet 2-1 har jag för mig, till oss. Men när andra halvlek började vet jag inte om vi vad som hände. Men Hylte tog över spelet och det slutade 2-3. Min insats i andra halvlek var ingen vidare, drog även på mig ett gult kort. nicht gut. Juste, fick tillbaka tyskaprovet idag. Och som Malin sa, nej detta ska vi inte visa mamsen, hahah. Nej men som ni kanske förstår så gick det väl ingen vidare. Men men, orkar inte bry mig om deutschhh längre. När man väl har tappat efter är det kört.

Klockan börjar nu närma sig halv elva och känner att mina ögonlock är tunga. Så ska nog dra mig från datorn snart. Även fast jag vet att jag kommer fastna här i nån halvtimme till. Haha, aja, sov gott i alle fall, imorgon är det freedag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0