11/12- This is a call

Hallu homies ♥

Hoppas ni har har haft en bra dag. Det har jag, riktigt bra faktiskt! Älskar fredagar i skolan, även fast vi inte slutar förrens vid halv 4. Såg på lucian första "lektionen". Riktigt kul var det, för det var Michael Jackson tema, så dem gjorde danser m.m. As ballt! Börjar nu även ångra att jag valde dans som estetisktval, kommer inte att fungera med min koordination, haha.

Filmade lite under "lucian", sitter och försöker få in den nu. Däremot vill min dator inte sammarbeta med mig, ska försöka få in filmen i datorn och sedan kommer den upp på bloggen då! Nu ska jag fortsätta med filmen. Imorgon är det fotbollscup i Gislaved, ska bli kul!

Anna Knutsson, need your mobile number ♥ Sms:ade dig innan idag, men tror jag har fel nummer! 

                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0