13/12- Times like these

Godmorgon!

Spelade som sagt cup med fotbollen igår i Gislaved. Planen är rätt liten medan målen är ENORMA. Men vi vann vår första match, spelade lika dem 2 andra. Vilket ledde till att vi kom till A-slutspel! Förlorade däremot första matchen och fick då åka hem. Hade riktigt roligt, vilket gjorde mig ännu mer förvirrad om jag ska byta lag eller inte.

Var hemma vid nio tiden på kvällen och då hade vi gäster. Jag var jättesocial och la mig i soffan och somnade direkt! Vaknade av att mamma väckte mig och jag gick upp och la mig i sängen. Skönt att för en gångskull somna tidigt, haha. Idag är det bara plugg som gäller, hatahatahata naturkunskap :(



Kommentarer
Postat av: alexandra

ha ha ha! vår sköna norrlänning är ju helt underbar. Vem tusan säger "ska vi gå hem till du", "jag gotta gå till skolan" eller "ring jag sen". ha ha ha :D

2009-12-13 @ 14:10:47
URL: http://alexandrajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0