17/12- Jullov

Hejsan!

Kom precis innanför dörren från Anna! Åkte dit efter skolan och även Malin kom, så bakade vi kladdkaka, snackade, och ja, lite allt möjligt. Astrid kom också sedan men då var jag tvungen att åka hem. Har haft en jättemysig dag med mina kompisar, vi ses för sällan.

En VÄLDIGT bra sak är att imorgon flyttar Malin hem. Kom ihåg när jag sa hejdå till henne för 4 månader sedan, vart har tiden tagit vägen? Känns som igår, helt sjukt! Kommer däremot får en riktigt rolig vår på Sannarp tror jag med henne i spanskan b.la ;). Imorgon har jag jullov, vilket jag verkligen behöver. Är även lediga imorgon, så ja, mitt jullov har väl redan börjat! :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mysigt:) Får ses igen när du kommer hem ! Going to miss you <3

2009-12-18 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0