18/12- Mariette

Hejsan!

Packade som sagt imorse, är alldeles för mycket så ska försöka fixa det. Sedan åkte jag in till stan för att leta kamera. Hittade en som verkar helt oook. Ska testa imorgon, orkar inte hålla på med det nu. Sedan åkte jag hem och fixade iordning mig innan vi åkte och hämtade Malino för att åka in till stan.

Gick in på B&B och kollade när Mariette sjöng, hon är grym! Lite läskigt, för den framför oss svimmade. Man såg plötsligt hur hon började luta sig mot sina kompisar, sedan vek hennes ben sig, och hon nästan ramlade ihop. Men tror det gick bra tillslut. När det var klart drog vi hem och nu sitter jag här och försöker packa lite.

imorgon får jag träffa maliin :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0