3/11- Don't stop believin'

Hellu mates! ♥

Hoppas att ni mår bra. Kom hem från skolan för någon timma sedan. Hoppade av vid affären och köpte med mig chocklad, haha. I skolan fick vi tillbaka ett naturvetenskapsprov, så himla retligt! Hade 14 och 15 var G. Så blir omprov på måndag. Något som jag verkligen inte egentligen har tid med eftersom vi har massor med annat.

Sen var det som vanligt spanska sista lektionen på torsdagar i 1, 5 h. Men den lektionen gick faktiskt rätt fort, skönt nog. Sen hem och nu sitter jag här och käkar chockolaade. Ska nog snart sätta mig och göra lite på engelska redovisningen. Haree fint.

Slänger in lite bilder från min grymma mobilkamera, höhö ;)


MINIHÄFTET! hahahaha xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0