7/12- What's going on?

Hej kompisar ♥
 
Somnade vid halv 2 tiden igår, trodde jag skulle vara DÖD imorse. Men konstigt nog var jag rätt pigg. Gick upp och käkade frukost (som idag bestod av kött och potatis, hahaha). Vid halv åtta åkte jag med mamma till skolan. Har haft rätt tråkiga ämnen idag men det har funkat! Hade även omprov idag på naturkunskapen. Shit vad dåligt det gick. Sjukt dåligt, men men.

Åkte in till stan och handlade min första julklapp! Eller ja, inte min, men handlade julklappen till Malin Anderssseen :D 11 dagar tills vi ses!!!

Nu blire engelskaplugg, sedan O.C. Puss

Kommentarer
Postat av: malin

oh låter spännande det där ;) själv har jag bara köpt en hittills, borde kanske sätta fart snart.. p&k <3

2009-12-07 @ 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0