1/2- godmorgen!

Herre jisses, det är redan 1 februari, tiden verkligen springer iväg. Men det är jag glad för då jag längtar efter sommaren (:

Vaknade väldigt tidigt imorse och kunde inte somna om. Så gick och tog en macka och varmchoklad :) Och sedan tänkte jag att det hade kanske bra om jag kom utanför dörrarna som jag inte varit sedan i onsdags, haha. Men nja, det är ju riktigt fint väder men tror inte jag gör det.

Måste ju ladda upp inför Liverpool matchen. Hoppas, hoppas att dem tar det här! :D

Blev att igår att jag satte mig och kollade på film igår. Haha, isprinsessan. Hade inte sett den innan och den var väl helt okej! Dock har jag aldrig riktigt förstått föräldrar som inte tillåter sina barn göra vilken sport dom vill,. heheh, nog tjatat, nu ska jag borsta tänderna och så.


Kommentarer
Postat av: Malin b

tja anni det var länge sen vi sågs. tänkte bara säga att jag tror inte att liverpool vinner ikväll, dom är för ojämna. men vi får väl se hehe. måste ses snart igen tjejen, du är min bästa vän!

2009-02-01 @ 12:38:18
Postat av: Anni

alltså filip för helvete kan du lägga av

2009-02-01 @ 13:04:24
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0