12/2- good day

Hejhej!

Vi var ju som sagt och bowlade och det gick väl helt okej, förlorade dock mot Filip även fast det inte var så många poäng skillnad. Sedan blev det att vi åkte hem hit och käkade pizza och tårta. Så det har varit en mycket bra dag!

Och idag ska jag gå och lägga mig tiiiidigt då jag känner att jag har missat en del sömn inatt. Känner mig redan riktigt trött och ska gå och borsta soonidooni. herre jisses vad skönt med lov imorgon, och detta lovet ska jag inte sova bort. Ska gå upp tidigt på mornarna och inte sova halva dagen. Även fast jag vet att det inte kommer bli så, haha.

Såg förresten på nyheterna att snöbollskastning skulle bli en sport förstod jag det som, haha. Ja, nu ska jag ta en apelsin, sedan kolla lite kläder på nätet och efter det väntar sängen. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: emmy.

fin blogg du har! =)

och va kul med bowling.

KRAM.

2009-02-13 @ 14:06:14
URL: http://eeab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0