12/2- minibebis födelsedag

Heysan :)

Somnade igår halv 2. Hade massor att göra och sedan kunde jag inte somna heller... Hade ställt klockan imorse på 06.00, haha, jag vet. Och tror ni att jag kom upp? Knappast. Klockan 06.50 knackade mamma på dörren och sa att vi skulle sjunga för Adam som fyller 8 idag. Men jag kom inte ihåg att jag hade stängt av alarmet men mobilen låg i sängen. Nåja, drog mig i alle fall upp efter mina få timmars sömn och gick ner och sjöng för lillebror.

Han blev jätte glad för presenterna och hade önskat sig en BMX. Men den fick han inte då när han var i sängen utan sa istället att han skulle blunda och följa med ut i vardagsrummet där det fanns en till present. Hela han sken upp och gick ut i vardagsrummet. Där låg det en liten, liten present och när han öppnade den var det då lysen till cyklen. Och vi bara: Ja, men Adam det är ju perfekt till din gamla cykel. hahah, ni skulle sett hans min. Men i alle fall, sen gick han ut i köket och där stod cykeln.

Nåja, i skolan var allt i alle fall bra och nu har jag käkat och väntar på att moder & fader ska komma hem och sedan ska vi åka och bowla och efter det skulle vi äta på restaurang tror jag, och sedan hem för tårta. Så missar tyvärr träningen som det känns som om jag har gjort i typ 1 månad nu. Men men, får hoppa den idag i alle fall. Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan hitta på något med adampadam, hare fint, hejhej!


Grattis busunge på 8 års dagen- ♥♥


Kommentarer
Postat av: Maria

mysig sommarbild

2009-02-12 @ 23:17:36
URL: http://blondt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0