19/2- packning

Godmorgon på er.

Hmm, sitter här med en hel resväska framför mig..... det kan vara rätt kul att packa ibland för man är likom på väg någonstanns. Men jag tycker det är så jäkla svårt, speciellt när man bara ska vara borta några dagar och vill inte glömma något. Såhär ser det ut än så länge och jag har inte ens tagit med mig hälften av det jag ska ha med mig...



Vaknade av att min snälla familj pratade högre än någonsin, så vid nio tiden drog jag mig upp.  Sedan låg det fullt med snö på marken.. Jag som provade fullt med vårkläder igår och var säker på att det inte skulle snöa mer :P Men det försvinner väl =)


Nej, nu får jag väl fortsätta med packningen, lovar med att det kommer sluta med att jag sitter på resväskan och försöker stänga den, heheh. Hare fint (y)


Kommentarer
Postat av: Julian Hernández

Ha en super bra kväll / Ny startad blogg :)

2009-02-19 @ 20:22:16
URL: http://hernandezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0