2/2- home sweet home

Hejhej!! :))

Vilken dag, äntligen hemma. :) Gick upp i morse rätt tidigt och fixade iordning mig och stack sedan till skolan. Slutade ju redan vid 14.00 så det var skönt.

När jag kom hem tog jag ut hundarna på en låång runda, haha okej där ljög jag. ville så gärna skriva det och verka duktig, hahaha. Men blev en runda runt kvarteret. Och Malte var riktigt envis idag, haha han är så söt. Som vanligt satte han sig plötsligt ner och satt där ett tag. Gjorde det typ halv rundan. Nåja :))

Nu ska  jag soooova plugga. Är så himla trött bara. Har feber och ont i halsen också så tror jag hoppar att plugga även fast jag borde det. Nej, nu ska jag käka, magen är hungrig, hejsvejs (:

Kommentarer
Postat av: jenny

haha min hund heter också malte :)

jättefin blogg förresten :)

2009-02-02 @ 17:21:08
URL: http://jjenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0