23/2- rensning

Helluu kompisar.

Jaa, kom på att jag kanske kunde rensa min garderob lite, hehe. Drog då ut alla kläder på golvet och började att rensa, trodde jag skulle bli galen ett tag när det såg ut som på bilden nedan. Men nu så börjar det faktiskt att visa lite resultat. Har slängt nästan hälften, skönt. Med James Morrison funkar allt ;D



Var på träningen innan och kollade när dem tränade. Gud vad jag blev sugen på att spela, så otroligt. Men får bli helt frisk först, hoppas jag äre på torsdag. Kommer annars i alle fall med och kollar då med :) Nej, nu ska jag fortsätta att städa. Imorgon börjar skolan efter ett långt och härligt lov :(( Men men, inget att göra åt. Snart påsk lov, wiho! Nuuu: Städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0