26/2- home

Har kommit hem från träningen och tog sen lite att käka. Satt ju och kollade när dem tränade och nu är suget på att spela enormt..... Men på måndag, då jäklar :) Har inte tränat ute en enda gång och vi har tränat i ungefär en månad ute, not good.

Imorgon äre ingen skola, wippiiiee :D Eller ska till badhuset, men tror ej jag ska med. Förkyldningen och latheten har tyvärr tagit över. Och kanske det där med väggen skrämmer mig en aning också Lina? Hahahahah

Såååå imorgon blir det sovmorgon. Det är mycket mycket efterlängtat... Ja mycket mer har jag inte att berätta, ska lägga mig och kolla film sen tror jag, eller läsa en bok kanske. :) Får se vad det blir!



Nu blir det att läsa bloggar, see yayaa :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Fyfan va kul det var. Men stackars lilla Anni, haha, livrädd för svenskaläraren xD <33

2009-02-26 @ 21:59:07
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0