3/1- hard work work

Ja, idag har jag faktiskt pluggat hur mycket som helst. :D Tog mig i kragen och gjorde Tyska översättningen som var svårisvår och efter det ritade jag ett fantasihus. Eller på NO:n skulle vi rita en ritning på ett hus. Det blev inte speciellt bra, haha, men helt okey. :) Okej, kanske inte så jätte mycket men dem båda sakerna tog tid. Och sedan har jag bakat en liten kaka som nu står i ugnen, mums. Okej, egentligen det sista jag behöver då jag inte tränat på över en vecka. Men kan knappt vänta till torsdag då jag ska köra gäärnet (: wihoo.

Var även på utvecklingssamtal idag, det gick bra. Inget speciellt förutom att jag ska bara prata mindre och prata mer om det vi håller på med. Ska jag försöka fixa, hehe..

Imorgon som även idag slutar vi 12.00, så skönt. Sticker då hem, ut med hundarna och sedan in till stan. Låter bra. Ni får ha det finemang så hörs vi imorgon. Vet dock inte om jag hinner blogga när jag kommer hem men får se. Hajj!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kan vi ändra på världen?

Var med och kom på en lösning :-)

Försöker hitta en sådan, inne hos mig.



Trevlig dag!

2009-02-03 @ 23:04:17
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0