8/2- Hey

Hallelålia :)

Jaa ni, idag har varit en mycket bra dag. Hade ju som sagt träning på Studio Effect. Det gick väl ingen vidare, var rätt svårt tycker jag vissa övningar men annars vare väl helt okej :)) Efter träningen stack jag hem och åt och så. Sedan gick jag hem till Malin och vi gick ut en runda, härligt eftersom det var så skönt väder.
 
Sedan följde Malin med mig hem och det var då tänkt att vi skulle göra pannkakor. Haha, ändrade planer sedan när varken jag eller Malin fick till några och en del av smeten hamnade i soptunnan. Istället gjorde vi våfflor och dem slank ner :) Vi satte oss sen och kollade på en film. Men vi trodde att det var en helt annan som jag fixat men nahepp detta var en riktigt B film, kom inte ihåg var den hette men den var i alle fall ingen bra. Men mysigt har vi alle fall haft det idag :))

Nu ska jag sätta mig och kolla Top Model som jag tror går.. :) hare fint! (har inga pengar på mobilen så ni vet)


Kommentarer
Postat av: j

Kolla in min blogg ;D see yah

2009-02-08 @ 23:58:18
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0