13/1- regn :(

Hallå.

Åh, varför regnar det? Hade faktiskt tänkt att springa en runda. Men får väl bli imorgon om det är bättre väder! (och om jag kommer ihåg xd)

Skolan var i alle fall bra och vi hade ny Spanska lärare, Sofie hette (eller heter) hon. Vi hade henne för något år sedan men hon blev gravid. Nu blev vår lärare Carola gravid så då fick vi henne.

Hmm, funderar vad jag ska göra resten av dagen. Borde sätta mig och plugga på Tyska glosorna, men det tror jag inte att jag gör. Vi har dem till torsdag så det är lugnt. Kanske blir det några övningar på yogabollen, hahahah, nja tveksamt. Men men, jag får väl se vad jag hittar på, herrå..

Kommentarer
Postat av: susan

kikar in i bloggar...



Det är tråkit väder ute , jag längtar till sommaren :)

2009-01-13 @ 18:27:52
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0