3/1

Helloj.

Var ju som sagt hos agneta igår, det var roligt. Vi kollade film och snackade och sånt.
 
Glömde förresten att berätta att vi var nära att krocka igår, eller enligt mig, haha. Vi var då på väg mot Kungsmässan och körde jämte en lastbil. Plötsligt tyckte jag bara att den kom närmre och närmre och skrek eftersom jag var nästan säker på att den skulle köra in i oss. Men vi kom förbi den och mamma och Malin verkade knappt ha märkt något. hehe..

I alle fall, idag åkte vi till Falkenberg och kollade när Fippe spelade, tyvärr gick det inte så bra för dem. Och nu har jag kommit hem och känner mig rätt kass, hoppas bara inte jag blir sjuk igen. Har varit sjuk tillräckligt på detta lovet :(. Sedan imorgon skulle jag hitta på något med Anna och orkar verkligen inte vara sjuk, men det går nog över snart. Nu ska jag gå ner och rota efter godis, ha en bra löredage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0