6/1- afropowerdance

Jajjemen, det var jag på idag, afropowerdance. Och dit ska jag aldrig gå igen, har varit där en gång innan med fotbollen och då var det hemskt. Dock kände jag alla då, så det var ju lugnt om man gjorde bort sig. Men nu när jag bara kände mamma så var det extremt pinsamt. Speciellt när jag verkligen inte har någon koordination och suger på att dansa och liksom skaka loss. Haha, så jag stod där i mitten och försökte väl mitt bästa, något som resulterade i riktigt dåligt.

I alle fall, gick upp vid 10 i morse och hjälpte min bror att baka en kladdkaka. Ja, han kan inte direkt baka så han behövde sin syster till en hjälpande hand, men det gick bra! Han behövde nämligen ha med den ikväll.

Och nu har jag kommit hem från dansen och ska lägga mig i ett varmt bad, det är ju så extremt kallt ute, så känner att jag behöver det. Och sen har vi beställt klänningen som jag visade igår, och ett par öronhängen också. Ska bli spännande att få hem dem. Nu ska jag ta en macka sedan blir det som sagt badet för min del!                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0