20/6- jobb

Hejhej! :)

Hoppas att alla hade en bra midsommarafton igår. Det hade i alle fall jag :) Var hemma hos Lovisa och åt och så och sedan tog vi moppen en liten stund hem till Malin.J :)) Idag var det däremot att gå upp ganska tidigt då jag har jobbat hela dagen. Hmm, städa toaletterna dagen efter midsommarafton på en camping, kulkul. Hehe, trodde att jag skulle få torka upp spyor faktiskt men inte behövde jag det. Vet egentligen inte heller om jag hade torkat upp dem, haha.

Var hemma lite över fyra och har än inte orkat göra någonting. Jag gör nästad aldrig det efter jag har jobbat eftersom jag är helt slut. Imorgon är det även jobb :( Men sedan är jag ledig både måndag och tisdag, tjoho :) Nu ska jag kolla någon film eller något, får se. Hejhej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0