23/6- stranden

Hallåå :)

Bloggandet har väl inte varit det bästa på sistonde. Men har haft lite annat för mig. Igår var jag först på stranden hela dagen med Lovisa. Vi var där vid runt 12 och körde hem framåt 5 tiden. Efter stranden var det dags för träning och från träningen fick jag och Malin skynda oss för att hinna med bussen som skulle ta oss in till stan. När vi var inne i stan gick vi till Örjans vall för att se England- Tyskland. Vi hade bra platser men hann dock bara se en halvlek, hahaha. :) Malin sov sedan över här :)

Idag kom jag och Malin iväg till stranden vid 12 och har sedan bara legat och stekt hela dagen. Mycket trevligt. :) Drog hem vid 6 tiden :) När jag kom hem tog jag en lång dusch och har nu tänkt att lägga mig och kolla OTH. Jobb imorgon :( blö. Jaja, snabb sammanfattning :P hejhej! :)

Kommentarer
Postat av: malin

trevligt trevligt :) dock är jag röd lite överallt haha!

2009-06-23 @ 19:45:44
Postat av: Anni

sv: hahaha, jag med :P Speciellt i fejjan :P haha<3

2009-06-23 @ 20:20:53
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Leia

Håller med, man måste ju ha tid till annat än bloggen ;P

2009-06-23 @ 23:00:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0