28/6- grönalund

Gick upp tidigt imorse, eller ja, väcktes tidigt... :P Så vi drog oss inåt mot stan och det första som köptes var allergitabletter. Inte för det hjälpte något sådär överdrivet mycket men i alle fall. Vi gick en snabbis bara och konstigt nog hittade jag ingentinge, inte ett endaste klädesplagg som jag ville ha. Så allt som köptes för min del var allergitabletterna!

Sedan gick vi till Grönalund. Hade riktigt roligt! :) Och åkte faktiskt Insane, även fast jag var riktigt nära på att inte göra det. Men jag blev faktiskt väldigt förvånad över att den inte var läskigare än vad den var. Trodde att den skulle vara mycket värre. Men nepp! Spelade en del men som vanligt vann jag inget, inte det minsta :( Vi var på grönalund tills runt elva tiden innan vi begav oss hemåt. Och imorgon konfirmerar sig min kusin. Så vi ska dit och kolla och sedan åker vi hem :( Hade kunnat stanna här mycket längre!

Nästa vecka ska jag jobba måndag till torsdag, roligt... Nu ska jag kolla klart filmen som jag hann se halva på igår! Hejhej :)

Kommentarer
Postat av: Annah

Sv: Haha vilken tur att du överlevde=)(y)Ey, igår var det lördag ju, då måste ni vart där samtidigt som sommarkrysset?

Vad är du allergisk mot?:S

2009-06-28 @ 12:54:54
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0