3/6- heyyy!

okeej.. hade tänkt få ihop ett litet inlägg innan jag lägger mig och sover. Men funkar ingen vidare eftersom jag bara suddar ut hela tiden det jag har skrivit, hehe.. Men träningen körde jag lite rehab på då jag kännt mig "ur form" (:P) eftersom jag haft småskador på rätt många ställen. Så jag och Alex cyklade istället i omklädningsrummet :) Sedan var det fika, haha. Längesedan jag fick mig ett sånt skratt, hahaha.

Förresten, har hittat mina skolavslutningsskor :) wiho! Det blir bara ett par ballerina som är helt vita, inget annat. Ville inte ha några skor med varken klack eller något mönster direkt så dessa blir jätte fina :) Längtar riktigt mycket nu tills skolavslutningen.

Imorgon är det torsdag och det betyder att jag måste ta fram min allra trevligaste sida när jag ska på liten jobbintervju kanske man kan kalla det? hehe, är lite smått nervös men det ska nog gå bra! :)

nej, om jag ska orka upp imorgon får jag nog sova nu, godnatt. Och förresten, fixade pengar på mobilen precis för er som undrar så nu kan jag smsa tillbaka, hahah xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0