4/6- avslutningsmiddag

Hejj =)

Hade avslutningsmiddag idag i skolan. Eller hela klassen gjorde mat på hemkunskapen och dukade fint och fixade förrätt, varmrätt och efterrätt. Blev goodie :) däremot var det en aning sorgligt måste jag säga. Men har i alle fall 5 dagar kvar med klassen. Annars i skolan hände inte mycket.. eller förresten, vi bestämde vem man skulle gå med på skolavslutningen.. Jag har alltid tyckt att jag i alle fall är hyffsat lång men jag kom visst 4:e kortast av tjejerna. Men tror det kan vara för att dem flesta har skor med klackar och jag bara ballerina. Förövrigt så kom jag med Viktor!

Snart ska jag ta moppen till Haverdal på intervju som sagt. Eller vet inte om man dirket kan kalla det intervju, men dem ville i alle fall att jag skulle åka dit och visa mig. Och är faktiskt inte så jätte nervös nu. Eller jag är inte nervös för hur det ska gå, endast för att jag ska komma försent eller glömma bort det typ, haha.

Nej, nu måste jag käka något, hejhej! :)

Kommentarer
Postat av: bella

lycka till med intervjun :)

2009-06-04 @ 16:28:10
URL: http://isabellamansson.blogg.se/
Postat av: bella

haahh vsg ;)

2009-06-04 @ 16:54:06
URL: http://isabellamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0