3/3- det här med rubriker.....

Jag vet inte riktigt varför men har inte haft någon direkt blogg lust idag, rättare sagt har det verkligen inte hänt ett dugg. Så jag har inte haft något att skriva om som ni förmodligen har märkt. Hatar tisdagar.. Ingen träning, endast helklass i skolan och har oftast spanskaglosor till dagen efter, som jag har idag :|

Imorgon ser väl dagen ungefär likadan utan, förutom att vi har tyska... 

Såg precis att idag spelar Liverpooool :D Wiho, detta gjorde mig på så mycket bättre humör så ni anar inte, dem möter Sunderland. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan nu läste jag att Torres inte kommer vara med pga skada och faaaaaaaaaaaaaaaaaaan nu läste jag att matchen visas samtidigt som Desperate Housewives, helvete. Inget verkar gå som jag vill idag. Vilket ska jag se? :S Får väl zappa mellan..

Ser fram emot lördag då:

1. jag äntligen får äta godis igen...
2. match mot slöninge

Kommer nog bli roligt, om det typ händer något jätte konstigt och min kondition har kommit tillbaka, låter inte riktigt troligt men man kan ju alltid hoppas. Kanske sticker ut och springer imorgon... hehe, får se hur det går med den saken.
Nu: Vänner, sedan den rätte för Rosing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0