8/3- godmorgon

alltså jag vet inte vad som har hänt med mig och det här med sovmorgon. Igår när jag kom hem så kände jag att det verkligen skulle bli skönt med sovmorgon. Gissa när jag vaknade? 7! Och kunde inte somna om heller. Då har jag knappt gått ur sängen på en vardag. Och jag var riktigt pigg då, haha, aja kommer väl somna tidigt ikväll.

Hade riktigt roligt igår. Anna kom hit vid runt 20.00 tiden och vi fixade oss och åkte sedan in till stan och jag vet fortfarande inte vad stället som vi gick till heter, area 51 tror jag xd haha. Vi kom in en timme senare än väntat pga krångel med mobilerna m.m. Men i alle fall, när vi kom var det inte mycket folk så det var väl inte så roligt, men det kom mer sedan. Musiken var bra och vi träffade även några tjejer i klassen där. :) så hellyckad kväll (:

Idag ska vi förmodligen öva på våran dans eftersom vi har redovisning på onsdag. För er som inte vet har vi fått i uppgift att komma på en dans i skolan och visa upp för läraren. Men vet dock inte hure blir med det men får ringa och kolla med gruppen. Vill bara få den dansen överstökad nu :P

Nej, nu ska jag äta frukost för andra gången, hehe, tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0