8/3- jävla fåglar

Ja, helvetes fåglar. Jag har mitt rum vid gavlen av huset eller vad det heter, där taket går ihop liksom, och där har visst några fåglar flygit in och bosatt sig. Och det är så jädrans jobbigt, ni anar inte vad dem låter. Så jag har under dagen flera gånger ställt mig på en stol och bankat allt vad jag kan i taket. Ibland blir jag faktiskt lite rädd att jag ska banka sönder det och så ramlar alla fåglar och boet och hela alltet över mig, hade ju suittit snyggt, njae.

Idag önskar jag verkligen att jag skulle kunna skriva att jag har pluggat, men icke sa nicke. Har verkligen inte gjort någonting. Inte ens varit utanför dörrarna än, inte bra det här nej.. Men jag skyller på vädret som faktiskt har varit skit idag. Regn, snö, blåst, ja allt möjligt. Blev inte att vi övade på dansen idag, sköt upp det tills på tisdag istället. Däremot kom jag på nu att vi har spanska prov på onsdag och det kanske inte var den bästa dagen då, men men.

faaaaaaan nu börjar dem igen, nu måste jag gå och banka i taket, see yaa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, allt bra med dig? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-08 @ 17:37:46
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej söt blogg :D

2009-03-08 @ 18:25:19
Postat av: Anonym

hej söt blogg :D

2009-03-08 @ 18:25:24
Postat av: Anonym

Tjusig blogg hah ;D

2009-03-08 @ 18:25:42
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: Lina

HAHA! Jag ser det verkligen framför mig asså xD <3

2009-03-08 @ 18:35:40
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0