17/11- Klick

Hej!

Slutade tidigt idag, redan vid halv tolv tror jag. Sedan åkte jag in till stan med Johanna och vi gick och käkade på Blue Thai, gott som vanligt. Vi gick därifrån proppmätta som man alltid blir när man käkat buffe, haha. Sedan åkte Johanna hem och jag gick och mötte Anna. Vi skulle ju ta foto till legitimationet. Hehe, blev väl inte överdrivet bra men det duger! 

Vi tog sedan en fika på vårt gamla vanliga ställe innan vi gick en runda på stan. Kollade på den mobilen som jag måste köpa och hittade även ett halsband. När jag kom hem blev jag sedan väldigt glad när jag öppnade brevlådan och där låg ett apsnyggt linne jag beställt. Riktigt bra var också att det var i söndags jag beställde det, dvs 2 dagar sedan, och det kommer redan. Visar i nästa inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0