10/10- you had me at hello

Hej!

Hoppas att allt är bra. Själv är jag helt död i mina ben. Gick upp halv åtta imorse för att åka in och träna med hallandslaget vid nio. Tränade i en och en halv timme och sedan åt vi lunch. Tränade sedan igen i 2 timmar tror jag. Och nu är jag äntligen hemma. Skönt! Ikväll kommer förmodligen Lovisa hit :) Ska bli jätte kul att träffa henne.

Kan även berätta att jag äntligen fått operations tid för mina mandlar, men däremot så är det typ en vecka innan jag åker till London. Så vet inte om jag kan operara mig då det finns risk för blödningar t.ex. Men ska ringa och prata med dem på måndag!

18 dagar kvaaar tills jag får träffa coolingen på bilden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0