14/10- Frågor

Har inget att göra så svarade på lite något test jag hittade xd :)

Fullständigt namn?
Anni Susanna Nilsson

Hur gammal är du?
15, fyller 16 om några veckor :)

Stjärntecken?
Skorpion

Önskar du dig i födelsedagspresent?
Har redan fått det jag önskat mig :P Men pengar är ju aldrig fel :)

Vart bor du?
Halmstad

Bor tillsammans med?
Min familj

Hårfärg?
Blond brun typ :P

Hade du senast en msn-konversation med?
Tobbe

Fick du senast sms ifrån?
Sean

Spelade du tvspel med senast?
Filip & Adam

Tycker du om dina betyg?
Dem duger

Göteborg eller Stockholm?
Stockholm!! :)

Önskar du att du slapp göra?
Plugga

Några speciella förmågor?
Haha, hmm.. Lär mig låttexter väldigt fort om det räknas :P


Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder

Sparare eller slösare?
Slösare :P

Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Thaiifoood =)

Läser du dagstidningen?
Ja

Höger- eller vänsterhänt?
Höger

Kläder just nu?
Underkläder, t-shirt, linne, jeansleggins, strumpor

Morgon- eller nattmänniska?
Natt

Vilken hand håller du gaffeln i?
Vänster


Vilka personer utmanar du?
Lina och Anna!

Nu ska jag fortsätta kolla Bonde söker fru, sedan blir det Grey's Anatomy :) Hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej gumman, på lördag lottar jag ut Victoria´s secret underkläder på min blogg, om det låter intressant får du gärna anmäla dig till utlottningen. Här är direktlänken:

http://www.minnies.se/startsida-/kategorier/taevlingar/386-vinn-victoriaas-secret-underklaeder.html

Kram Minnie

2009-10-14 @ 23:56:56
URL: http://www.minnies.se
Postat av: LiinniiZZ

Okej, ska försöka ta mig ann den här utmaningen :P

2009-10-15 @ 16:25:07
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0