21/10- Home is were your heart is

Hej =)

Har varit rätt dålig uppdatering på sistonde men har haft lite annat för mig :P.

Igår var det mentorsdag i skolan, spelade lite bollsporter innan vi gick till badhuset och badade :) Tog bussen hem vid tre och var utelåst i en timme. Som tur underhöll oscar mig lite innan mobilen dog.. Men när mamma kom hem så gick jag in och pluggade hela dagen.

Idag hade vi historiaprov, kändes sådär. Har aldrig gillat historia. Slutade lite tidigare så hann med 20 över 2 bussen hem :). Sen dess har jag inte gjort mycket vettigt :P

Tänkte visa lite bilder sedan helgen:
fredags: Myskväll med johanna & anna
lördags: Myskväll med Malin





nu ska jag fixa lite ny musik, höres senare polare :)

 


Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig <3 men u är det inte långt kvar till vi ses :D

2009-10-21 @ 20:32:42
URL: http://malinandersson.webblogg.se/
Postat av: Anni

saknar dig också Malin, jätte mycket <3 Bara en vecka imorgon kvar, längtar ihjäl mig =D<3

2009-10-21 @ 21:49:32
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0