24/10- The more you ignore me, the closer I get

Snacka om att jag är död nu eller. Gick upp vid halv 10 och käkade lite frukost och klädde på mig innan jag åkte till söndrum med Mariette. Skulle ju som sagt provträna med Astrio idag, det gick helt okej :) Dem verkar jätteschyssta också. Men har helt ärligt talat ingen aning om vad jag ska göra, ni andra i laget som läser min blogg, hur ska ni göra?

Efter träningen (som var i 2 h) kom mamma och hämtade mig och vi åkte till TK. Malin kom också, så jag och Malin sprang på löpbandet, gjorde lite sittups på yogabollarna m.m innan vi åkte hem. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, får se :)

Hare braaaaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0