25/10- godmorgon

Heeej :)

Idag vaknade jag vid halv tio, trodde jag, innan jag kom på att ställa tillbaka klockan :P. Idag ska jag förmodligen hem till Lina för att kolla Manchester United- Liverpool, har blivit som en tradition att några tjejer i fotbollslaget kollar på den tillsammans, haha. Alltid lika roligt att retas efteråt för att Man utd förlorar ;)

Efter detta bär det av in till stan för att gå på body balance med Malin. Vet inte om jag varit på det innan så det ska bli kul :). Ska även kolla om det finns plats på Core som är direkt efter. Förresten, ni anar inte vilken träningsvärk jag har i magen idag, haha.

Nu ska jag äta frukost innan jag klär på mig. Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0