2/9- tooo faattt?

Hahahaha, mamma hade köpt en ny fotöjl. Så tänkte jag och mamma montera upp den. Så gjorde vi det och när den var klar så satte vi oss båda två i den. Hahaha, så plötsligt bara viker sig benen och den trillar ihop. Då hade vi satt benen på helt fel håll så nu väntar vi tills pappa kommer hem och får fixa den. Om det nu går för den hade gått sönder under..

Men men! :P Har varit i skolan som vanligt och det var bra :) Fick tillbaka mitt historiaprov, fick godkänt i alle fall! :P Slutade vid halv fyra och åkte sen hem. Ikväll ska jag förmodligen hitta på något med Anna. Imorgon blir det göteborg tror jag :D

Ha en bra fredagskväll =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, bra jobbat:)...

Jag vill till göteborg imorn, skit i vädret:)

2009-10-02 @ 21:16:38
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0