3/9- Hos Anna =)

Hejsan :)

Har haft en bra dag idag ;D Jag, Malin och Anna tog tåget vid elva tiden till Göteborg. Hann med en heeel del shopping och även lunch och fika. Nu är jag tvåtusen kronor fattigare, men fick rätt mycket köpt :P Lägger in bilder imorgon på mina inköp :P. Råkade även göra bort mig lite när jag började prata jättemycket med en som jag trodde jobbade i en affär om ett klädesplagg, tills hon avbröt mig och sa att hon inte jobbade där, haha. Vi tog tåget hem vid sex tiden och köpte med oss en pizza och åkte sedan hem till Anna där vi är nu :) Ska sätta oss och kolla på en film nu, seventeen again. Ha det bra.

Lånade några av Annas bilder, kommer mer imorgon.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0