8/10- You are my fire

Hej!

Idag var det tänkt att plugga för min del. Fick ingenting pluggat, då menar jag verkligen inget också. Har inte ens öppnat boken. Somnade nämligen. Kände hur trött jag var när jag kom hem så la mig i min soffa runt sex tiden för att bara "vila" lite. He he, vaknade upp nu.

Sedan kan jag knappt skriva då vi hade boxning i skolan och mina armar är verkligen helt döda. Darrar typ hela tiden, haha. Nu hade jag tänkt ta en snabb dusch, sedan lägga mig och försöka sova, vilket jag inte tror kommer gå så bra. Känner mig redan jätte pigg. Men sov gott ni i alle fall ;D

Johanni<3

förresten, tack för alla fina kommentarer om designen!


Kommentarer
Postat av: evelina

skönt att höra !

min har också varit jätte bra <3

2009-10-08 @ 23:07:41
URL: http://livingforthenight.blogg.se/
Postat av: johanna

Johanni is tha shit =D <333

2009-10-11 @ 12:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0